Prima comanda Amiclubwear.com

Hello, beautiful!

De cateva zile ``stau ca pe ace`` deoarece soarele nu castiga deloc lupta cu ploile iar eu imi doresc sa-ti prezint cateva outfit-uri cu haine & accesorii recent cumparate ( rochite, sandale ...nu am nici o sansa sa le pozez pe o asa vreme). Colac peste pupaza, fotograful meu este plecat in vacanta ( a fugit la caldura) asa ca pana se intoarce  nu-mi ramane decat sa ti vorbesc putin despre produse si sa-ti arat poze ``indoor`` cu fiecare in parte. Don`t worry, in curand (cat mai curand sper), vei putea vedea si outfit-uri cu aceste produse.
Acestea fiind spunse, let`s get started!

Amiclubwear.com  este site-ul despre ale carui produse vreau sa-ti vorbesc astazi. 
Este prima data cand comand de pe acest site si trebuie sa mentionez ca am aflat de el din blogosfera. Mi-a atras atentia incaltamintea de pe acest site; gasesti aici numeroase perechi de pantofi, sandale, tenisi balerini...o nebunie! Nu stii ce sa alegi!
 Banuiam ca voi primi coletul in aproximativ 2-3 saptamani (site-ul este localizat in America) si mi-am facut curaj sa-mi comand doua perechi de sandale gandindu-ma ca atunci cand imi vor ajunge va fi soare si le voi putea purta; iata ca m-am inselat! Mai am putin (sper ca putin) de asteptat pana voi defila cu aceste minunatii de sandale.

Am fost fascinata de numeroasele modele de sandale cu siret (pur si simplu le iubesc ) si am optat pentru o pereche in nuanta taupe (un gri maroniu).

 Poza de mai jos este nemodificata si am surprins in ea nuanta reala a acestor sandale cu siret. Trebuie sa mentionez ca sunt super comode (chiar nu ma asteptam) si nu par deloc ieftine! Imi plac la nebunie aceste sandale si ma vad purtandu-le des, atat cu blugi cat si cu rochii sau pantaloni scurti!


 Apoi m-am gandit ca as avea nevoie de o pereche de sandale negre, simple,cu toc inalt (desi sincera sa fiu nu prea port tocuri atat de inalte) pe care sa le port vara aceasta la diferite evenimente. Spre deosebire de sandalele cu siret care sunt foarte comode, sandalele negre `necesita putin efort`` sa stau ``pe ele`` , nu pot ``alerga `` cu ele-n picioare :))
Si acestea arata foarte bine, deloc ieftine insa au avut o mica mica `problema`pe care am remediat-o si anume a trebuit sa ``infiletez/fixez`` mai bine flecurile.




M-am bucurat sa descopar categoria ``Plus size`` de unde mi-am comandat o ``rochie`` sau mai bine zis un tricou lung care-mi place foarte mult. Nu mai am altele asemantoare insa intentionez sa-mi mai cumpar si in urmatoarea perioada sa ``axez`` pe acest stil casual/sport.
 In partea de sus (pana in talie) acest tricou este largut, manecile sunt chiar foarte largi, lejere,  din ``plasa``; din zona taliei in jos, pe corpul meu acest tricou vine stramt (asa se aseaza si pe modelul din pozele de prezentare de pe site) si sincera sa fiu mi-ar fi placut sa vina putin mai larg.
 Poate reusesc sa slabesc cateva kilograme in viitorul apropiat (desi imi dau interesul  in aceasta privinta kilogramele nu prea vor sa se desprinde de mine) si sper ca acest tricou se va aseza altfel pe mine desi il voi purta cu multa placere chiar daca nu este largut. Materialul mi se pare bun (voi avea grija cand il voi spala) si sper sa-mi reziste cat mai mult.
Il gasesti AICI la un pret accesibil!

 Ultimul produs (dar nu cel din urma) comandat de pe site-ul Amiclubwear.com este o pereche de ochelari de soare de care sunt indragostitaaaaa!Au ramele aurii iar lentilele un maro-ciocolatiu si imi plac la nebunie!  Lentilele nu cred ca sunt din sticla ci dintr-un plastic gros; purtand acesti ocheari vei vedea totul ``galben - maroniu``, mie clar imi place cum se vede prin lentilele acestor ochelari!


 Daca sunt si pe gustul tau, poti comanda acesti ochelari de AICI (au un pret foate bun!).


Eu ma declar foarte multumita de toate produsele comandate de pe site-ul Amiclubwear.com si abia astept sa se incalzeasca vremea si sa le port! Tu cunosti acest site? Arunca o privire si spune-mi care sunt produsele care te tenteaza!
Kisses & Be Beautiful! :*

7 comentarii:

  1. superbe toate,insa sandalele cu siret sunt mortale :-))) si ochelari hmm imi plac mult :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de ele😉 Din ce vad,avem cam aceleasi gusturi☺

    RăspundețiȘtergere
  3. super sandalutele, amandoua perechile!

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ce sandale wow <3 super comanda <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbe doar ca eu am devenit cam baba si aleg ceva comod.

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoase mai ales sandalele

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac sandalutele. Abia astept sa le vad cum se aseaza pe picior. Sper ca nu am ratat nu?

    RăspundețiȘtergere