Par curat si improspatat in doar 2 minute, fara apa!

Good morning, girls!

Am mai spus si in alte articole ca evit sa-mi spal parul prea des insa nu am mentionat si ``trucul`` la care apelez pentru ca parul meu  sa arate bine si dupa 4-5 zile de la spalare. Este vorba despre samponul uscat Batiste, sampon pe care l-am descoperit in urma cu 7-8 luni (inainte mai testasem de la alte doua branduri) si la care nu mai pot renunta!
Poate va intrebati de ce evit sa-mi spal parul prea des...in primul rand deoarece parul meu este lung si des si tot procesul -spalat, masca/balsam, uscat, aranjat dureaza destul de mult; in al 2 lea rand deoarece de-a lungul timpului am realizat pe pielea mea sau mai bine zis pe scalpul meu faptul ca, cu cat imi spal  parul mai des cu atat incepe sa se ingrase din ce in ce mai repede ( am avut perioade in care il spalam la 2 zile insa usor usor am reusit sa-l ``invat`` sa se ingrase dupa a4a zi) iar la varfuri se usuca foarte tare si bineinteles si vopseaua isi pierde din stralucire/culoare mult mai repede deci ... de ce l-as spala mai des daca Batiste imi vine in ajutor?


Sampoanele uscate Batiste elimina atat sebumul cat si mirosurile neplacute si ofera textura si volum parului! Il improspateaza & revitalizeaza! Suna bine, nu?

 Sunt disponibile in mai multe variante:
 Original, Light & Blonde, Dark & Deep Brown , Floral & Flirty - Blush, Coconut & Exotic -Tropical, Fruity & Cheeky - Cherry,  XXL Volume ; Cu exceptia primelor doua (original si blonde) pot spune ca le-am incercat pe toate si nu m-a dezamagit nici unul! 
 

 Despre BuzzStore am mai amintit aici pe blog (este o agentie de marketing participativ care ofera spre testare, gratuit, cele mai noi produse si servicii aflate pe piata; daca doriti sa deveniti si voi lideri de opinie- BUZZeri si sa incercati gratuit diverse produse va invit sa va inscrieti aici! ), am fost selectata sa particip la campania #BuzzBatiste si am primit gratuit 2 sampoane uscate Batiste full size + 6 mini sampoane de 50ml pe care sa le ofer prietenelor mele impreuna cu 6 vouchere cu ajutorul carora prietenele mele pot beneficia de o reducere de - 25% ;
Cele doua sampoane full size sunt in varianta Fruity & Cheeky  Cherry si XXL Volume.



Primul a fost o noutate pentru mine, l-am descoperit prin intermediul campaniei BuzzBatiste si m-a incantat mirosul lui fructat, fresh, de cirese, aroma ce neutralizeaza mirosurile neplacute din par ( de fum de tigara, de mancare, etc). Acest sampon face ce promite - elimina sebumul in doar 2 minute oferind volum parlui fara sa-l imbacseasca sau sa lase pe par urme albe, parul devie pur si simplu revitalizat; 

Si XXL Volume este placut parfumat si nu-si face de ras denumirea, chiar ofera parului  volum xxl si textura in acelasi timp. Dintre toate cele incercate de mine aceasta este cel care (dupa parerea mea) da rezultatele cele mai impresionante cu conditia ca volumul vine la pachet cu textura, deci mult volum dar si parul e putin mai ``incarcat``(mare atentie, incarcat NU IMBACSIT) ca si cand ati folosi un fixativ mai ``light``; mie imi place foarte mult acest lucru, daca pe voi nu va incanta acest aspect va sugerez sa va indreptati atentia spre Cherry, Blush( are un miros floral foarte feminin) sau Tropical ( un parfum exotic, predomina de aroma de cocos, delicios!!!);toate acestea 3 mi se pare ca ofera acelasi rezultat!

Sampoanele Batiste sunt usor de folosit si in doar 2 minute schimba aspectul parului (chiar si starea de spirit dupa cum vezi vedea in pozele de mai jos :D ), il improspateaza si esti gata sa-l fluturi in vant fara sa depui efort sau sa pierzi timp spalandu-l!

Trebuie tinut cont de faptul ca aceste sampoane uscate se folosesc intre doua  spalari deci nu le puteti folosi in continuu si sa excludeti spalatul pe cap!!! 
Ele ajuta sa intarziati cu o zi spalatul pe cap iar astfel spalarile se raresc -acest lucru  ajuta si la reglarea secretiei de sebum.
Puteti exagera putin -am facut-o si eu - si sa aplicati si a 2a zi samponul (insa parul va deveni  mai incarcat si nu stiu cat de indicat este pentru scalp) dupa care SPALATI NEAPARAT PARUL!

Cum se aplica?

Pasul 1:
Agiti bine spray-ul si aplici la radacina de la 30cm;

Pasul 2:
Masezi bine cu degetele;

Pasul 3
Piepteni, aranjezi parul si esti gata de plecare!

 Tananananaaaammm ... ME, MY HAIR AND BATISTE XXL VOLUME! Las rezultatul sa vorbeasca de la sine!

Dupa cum stiti, eu am hotarat sa  va ofer 3 sampoane Batiste ( 1 full size si 2 mini), peste 4 zile voi anunta cele mai active cititoare care se vor bucura de aceste produse de mare ajutor atunci cand esti pe fuga sau cand pur si simplu vrei sa mai amani o zi spalatul parului. Celelalte mostre le-am oferit prietenelor mele care la fel ca si mine au obtinut rezultate spectaculoase si sunt foarte multumite de aceste sampoane uscate! 


 PS: In cazul in care aplicati prea mult produs puteti masa parul/scalpul cu un prosop iar apoi scurutati parul, va asigur ca parul nu va ramane cu un aspect fainos! 
 
Eu ma declar super multumita de sampoanele Batiste, sunt curioasa sa aflu ce parere aveti voi despre ele?! Daca nu le-ati incercat, va tenteaza?
Le puteti gasi exclusiv in farmaciile SensiBlu!

Kisses & Be Beautiful


10 comentarii:

  1. Daaa. Si eu folosesc Batiste si il ador! A fost dragoste la prima vedere.
    Ma ajuta mereu, mai ales ca mi se ingrasa parul la 2 zile :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu mi se ingrasa atat de repede pt ca de-a lungul timpului l-am ``educat`` :)) Iar samponul Batiste e de mare ajutor cand vrei sa amani cu o zi spalatul parului!

      Ștergere
  2. Si eu tot Batiste folosesc. Mi se pare cel mai bun sampon uscat pe care l-am incercat pana acum. Folosesc mai mult varianta Original pentru ca mi se pare super fresh.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am incercat inca varianta Original insa vreau s-o testez mai ales daca spui ca e super fresh.

      Ștergere
  3. Vreau și eu <3 nu am apucat încă sa îl încerc dar vreau si eu ca m ai făcut curioasa, pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi se termina ultimul recipient in curand, nu stiu ce ma fac, cam creeaza dependenta..

    RăspundețiȘtergere
  5. nu l-am incercat pana acum,dar cred ca la un par asa de dificil cu tendinta de ingrasare foarte repede ar face minuni

    RăspundețiȘtergere