Soufeel - Rose Gold - Jewelry - Make-up


  M-am gandit mult la titlul acestei postari, as fi vrut sa exprime toate gandurile si sentimentele pe care le am atunci cand vine vorba de noua mea bratara Soufeel si ar fi sunat cam asa: 
Curiozitate, Nerabdare, Bucurie, Emotie, Feminitate,Pasiune, Fumusete, ElegantaBijuterie, Pretioasa, Argint, Detalii, Abstract, Culoare, Rose Gold, Unic, Personalizat, Cadoul perfectMake-up
cam ``scurt`` titlul, nu? :) 

Iubesc nuanta rose-gold...Iubesc bratarile Soufeel :X Iar ``combinatia``  rose gold + Soufeel o ador !
Cand am vazut noile charm-uri Soufeel roze aurii mi-am spus ``Trebuie sa le am!``

Dupa 3 saptamani  (fiind atat de nerabdatoare si curioasa mi s-a parut ca a durat o vesnicie) coletul mi-a ajuns la posta vamala.  Dupa cum puteti vedea in poze, bijuteriile Soufeel ajung in siguranta, fiind ambalate intr-un plic cu bule care la randul lui este protejat de o cutie de carton.  Am primit si un saculet catifelat pentru depozitare + o laveta speciala pentru curatarea bratarii.
Atat charm-urile cat si bratara sunt ambalate individual in pungute transparente de plastic.

Pe langa charm-uri, in noua colectie Rose Gold gasim si o bratara flexibila (starter) si pandantive. Bineinteles ca mi-am dorit sa am si noua bratara cu inchizatoarea rose gold iar de data aceasta am comandat-o cu dimensiunea de 18 cm  pentru a putea pune pe ea cat mai multe charm-uri.
Prima mea bratara Soufeel (click aici pentru a vedea-o) are dimensiunea de 17 cm ( circumferinta mainii mele fiind de 15,5cm la care am adaugat - asa cum este recomandat - 1,5cm pentru a afla ce marime mi se potriveste) mi se potrivea insa daca as mai fi adaugat 2 charm-uri pe ea m-ar fi strans.



M-am indragostit iremediabil de charm-urile rose-gold asa ca mi-am ales 4 tinand cont de aspectul lor - felul in care arata impreuna asezate pe bratara - fara sa incerc sa creez o poveste.

Primul charm care mi-a atras atentia s-a dovedit a fi de fapt un pandantiv :)) sau cel putin asa este prezentat acum pe site; Este o stea tare draguta care are atasata de ea inca o steluta micuta cu pietricele.


Langa steluta obisnuiesc sa asez charm-ul ``panglica``; acesta are zeci de pietricele (asemanatoare cu pietricelele de pe steluta), straluceste superb in soare si pare foarte pretios.

Imi plac foarte mult pietricelele swarovski asa ca acestea sunt incrustate pe toate charm-urile comandate; urmatorul charm mi se pare deosebit, pietricelele sunt in nuanta lavandei si are si patru inimioare in relief <3 <3 <3 

Cred ca toate cunoasteti simbolul ochiului, un simbol turcesc(in Turcia se numeste ``Nazar Boncuk``), eu ii spuneam ``ochiul norocos`` insa pe site-ul Soufeel  este denumit ``ochiul rau``; acest charm reprezentand ochiul ma va proteja impotriva deochiului :D Dupa cum puteti observa din poza urmatoare, charm-ul este gravat cu simbolul argintului 925 ( atat acesta cat si celelalte charm-uri si inclusiv bratara sunt confectionate din argint).



Colectia ``Rose Gold`` m-a cucerit, va spun sincer ca bratara pe care o detin mi se pare cea mai frumoasa everrrr..incepand de la  nuanta (iubesc nuanta rose gold) pana la designul charm-urilor si la pietricelele swarovski, toate acestea ma fac sa-mi alint bratara : ``My precious`` :))

Dar asta nu e tot...cireasa de pe tort o reprezinta un charm personalizat.Da, ati citit bine! Pe site-ul Soufeel va puteti personaliza charm-uri uploadand orice poza doriti; Poza se mareste/micsoreaza direct de pe site astfel incat sa se incadreze perfect in charm, click aici pentru a vedea cat de simplu puteti obtine un charm unic!
Am observat ca multe persoane opteaza pentru poze cu familia, animalele de companie sau iubitul/iubita; eu am vrut ceva diferit...am ales sa-mi personalizez charm-ul cu logo-ul meu de make-up artist :) 
Mentionam la inceputul articolului faptul ca nerabdarea si curiozitatea sunt doua dintre sentimentele pe care le-am avut in legatura cu bratara si acum cred ca ati inteles de ce...Am fost foarte curioasa sa vad cum arata/cat de bine a fost realizat charm-ul cu logoul meu mai ales pentru ca este destul e greu ca un ``scris``/nume sa fie vizibil/descifrabil pe o suprafata atat de mine ca cea a charm-ului.
Tananananammm ...Soufeel a facut o treaba excelenta, eu cred ca charm-ul meu personalizat arata destul de bine!



Iar pe verso, again, multe multe pietricele :X


``My precious`` (cum va spuneam mai sus c-o alint) este superba, nu am fost niciodata atat de incantata de o bijuterie!

Va place? Chiar daca de data aceasta nu am optat sa-mi personalizez charm-ul cu o poza de familie, intentionez sa fac acest lucru in viitor si sa ofer charm-ul respectiv drept cadou...mi se pare cadoul perfect! 

Daca va plac bratarile Soufeel si aveti de gand sa le achizitionati trebuie sa stiti urmatoarele lucruri:
- daca  suma totata a comenzii depaseste 50 euro veti beneficia de transport gratuit siiiiiii de un cadou - un colier
 iar daca totalul depaseste 89 euro veti primi drept cadou SI charm-ul rose gold steluta :X
- in cazul in care nu sunteti multumite de produse (desi cred ca este exclus acest aspect) le puteti returna in termen de 365 zile
-coletul ajunge la posta vamala dupa 2-3 saptamani de la plasarea comenzii;
-atat bratara cat si charm-urile se potrivesc cu cele de la alte branduri ( de ex: pe bratara Soufeel puteti introduce charm-uri de la brandul X sau invers, pe bratara X puteti pune charm-uri Soufeel);
- introduceti codul : `` BLOG5 `` pentru o reducere de 5% pe site-ul Soufeel.ro

PS: ati vazut cat de dragute sunt charm-urile din colectia de Craciun? Pentru inca 5 zile acestea se afla in categoria PRESALE si le puteti achizitiona la preturi reduse ;X

10 comentarii:

  1. Superba bratara! Numai eu stiu prin cate ai trecut pana sa ajunga:))
    Am si eu bratara cu inchizatoare Rose Gold, dar nu am purtat-o de foarte multe ori si sunt curioasa daca o sa caneasca...
    Oricum bratara ta este minunata, sa o stapanesti sanatoasa si iubita.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, tu ma intelegi perfect :)) S-a meritat asteptarea, chiar e superba bratara!
      La cate bratari ai tu e greu sa le porti pe toate :)) Nici nu ma gandesc ca poate sa caneasca, nu nu!
      Multumesc! :*

      Ștergere
    2. :))) nu am chiar asa de multe. Sa stii ca de cand am cumparat Pandora, numai pe ea am purtat-o... si cu charmuri Soufeel, bineinteles, ca doar sunt indragostita de ele. :*

      Ștergere
  2. superba bratara si charmurile, eu imi tot propun sa imi cumpar de la ei dar nu ma pot decide ce pentru ca sunt asa multe si toate sunt frumoase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar au multe charm-uri superbe; si mie mi a fost greu sa aleg :X

      Ștergere
  3. Ce frumoase sunt!!!
    Desi nu ma dau in vant dupa acest trend cu aceste bratari, arata foarte bine si sunt tare dragalase! :)
    Sa le porti cu drag si mandrie!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. este absolut superba, s-o porti cu placere ! Am si eu una, din argint, si mi-e tare draga.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ideea asta cu charm-uri personalizate mi se pare foarte faina!

    RăspundețiȘtergere