Bornprettystore Goodies

Hello beauties,
Saptamana trecuta  am ridicat de la posta comanda de pe site-ul BornPrettyStore.com  De data aceasta produsele mi-au ajuns la posta normala (nu stiu exact de ce...poate pentru ca am ``platit`` aceasta comanda cu ``punctele de fidelitate`` stranse pe site).
Incep prin a va spune ca produsul pe care mi-l doream cel mai mult nu mi-a ajuns deoarece nu mai era in stoc( si anume o carcasa pentru telefon), insa punctele/``banutii``mi-au fost restituiti in cont asa ca-mi voi alege un alt model de carcasa si voi plasa o noua comanda.
Cred ca stiti faptul ca site-ul Bornprettystore.com este recunoscut pentru gama larga de produse destinata unghiilor, eu am ales o oja si o folie de water decals insa data viitoare cu siguranta voi comanda si matrite pentru modele.


Sticluta  ojei este una simpla, cu aspect mat si contine 12ml de produs.
Am purtat-o pe unghii zilele trecute, imi place nuanta, se aplica usor si uniform iar dupa ce se usuca devine mata insa, din pacate, dupa doua zile a inceput sa se cojeasca deci nu este o oja rezistenta; voi incerca sa aplic top coat peste ea, poate asa va rezista mai mult.
Pretul aceste oje este de $1.99 , o puteti comanda de aici: http://bit.ly/1jyG1GU

Folia cu stickere -water decals arata identic ca pe site, o voi folosi dupa ce-mi voi aplica unghii false, acum unghiutele mele sunt  mici si as fi nevoita sa decupez prea mult modelul. Promit sa revin cu o poza imediat dupa ce-mi voi face manichiura.
Puteti comanda aceste stickere de aici: http://bit.ly/1jyET65 la pretul de 1,59$ . 

Aceasta ``jucarie`` este un inel sub forma de casti pe care l-am comandat pentru sora mea; ei i-a placut foarte mult!


Imi este de mare ajutor setul de 10 pensule comandat de pe site-ul Bornprettystore.com in urma cu 2 luni (vi l-am prezentat AICI ) asa ca mi-am mai cumparat unul asemanator, cu 3 pensule.
Dupa cum va spuneam intr-un articol anterior, eu folosesc aceste pensule pentru a aplica pe pleoapa produse cremoase: primer/ nyx jumbo milk, eyeliner gel ca baza pentru farduri si pentru aplicarea pigmetilor si glitter-ului. Nu am avut  probleme cu acest set, nu s-au dezlipit pensulele, nu le cad firele de par, se spala usor, sunt usoare si micute.
Nu arata in realitate ca-n pozele de pe site insa eu sunt foarte multumita de ele mai ales de pretul lor, acest set costa doar 1.07$ .Este specificat pe site faptul ca nuanta pensulelor este aletorie, eu le-am primit albe, 2 dintre ele avand partea metalica roza si una rose-gold. Sunt tare dragute, le puteti comanda accesand acest link: http://bit.ly/1QLGj7t
Eu am mai pus ochii pe cateva pensule si seturi de gene false, voi ce produse va doriti de pe acest site?

Un comentariu:

  1. O sa dau si eu intr-o zi o comanda pe acest site...vreau palete pentru unghii cu modele diverse...dar momentan am gel pe unghii...inca! :D

    RăspundețiȘtergere