Volum Vertiginos & Sexy Pulp - Yves Rocher

Hello beauties,
Am mai mentionat faptul ca mascara este produsul cosmetic pe care-l aplic zinlic, chiar nu ies niciodata din casa fara sa am genele rimelate ( pot sa renunt la ruj, tus, blush...uneori chiar si la fond de ten dar niciodata la mascara)!
Primul rimel mi l-am cumparat cand eram in scoala generala de la Oriflame, urmand ca-n liceu sa fac o pasiune pentru brand-ul L`Oreal Paris. In articolul despre  Swap-ul cu Anita v-am spus ca m-am bucurat cand am primit de la ea rimelul Double Extension, pe care l-am recumparat de nenumarate ori in perioada liceului!
In urma cu un an am descoperit rimelul Volum Vertiginos de la Yves Rocher  iar de 3-4 luni a intrat in colectia mea si Sexy Pulp (le-am primit cadou pe ambele, la plasarea unor comenzi pe site-ul www.yves-rocher.ro).

 Primindu-l gratuit, nu am avut mari asteptari de la Volum Vertginos dar spre surprinderea mea a devenit imediat favoritul meu. L-am introdus de cateva ori la ``favoritele lunii`` si nu ma asteptam ca alt rimel de la Yves Rocher sa-mi placa la fel de mult si ma refer la  Sexy Pulp(desi vazusem ca acesta este foarte laudat pe Facebook/bloguri) asa ca astazi vreau sa vi le prezint/compar pe amandoua.

Mascara Volum Vertiginos
``Volum maxim și arcuire vertiginoasă
Asocierea unică a unei Perii Rezervor©, care generează doza optimă de conținut pentru amplificarea volumului și a unei formule îmbogățite cu extract vegetal cu rol de fixare, pentru o arcuire senzațională a genelor.
Avantaj : Prima Perie Rezervor© pentru un maxim de volum de la prima aplicare !
©Model înregistrat de Yves Rocher în Franța
Testat sub control oftalmologic``
Ingrediente:
Rășina de Elemi, provenită din Elemi de Manila, arbore originar din Filipine, permite fixarea și menținerea, fără un efect artificial, a arcuirii genelor de-a lungul întregii zile..
Ingrediente de origine vegetală :ceară de Carnauba, gumă de Acacia, rășină de Elemi, apă de Albăstrele bio, proteine de Migdală
Este disponibil in 3 nuante: negru. brun, albastru, iar pretul intreg este 60 lei.

Rimel Sexy Pulp Ultra Volum
``Pentru o privire ultra-strălucitoare !Pentru o privire ultra-seducătoare!
Periuţa sa puternic curbată urmează perfect forma genelor pentru un volum geană cu geană, fără exces. Textura sa cremoasă îmbracă genele fără a le încărca, pentru un volum uimitor.
Avantaj : o maxi-periuță inovatoare, puternic curbată, pentru a da volum genelor fir cu fir.
Testat sub control oftalmologic.``
Ingrediente:
Si acesta este disponibil in 3 nuante (negru,brun,albastru) pretul intreg fiind 52 lei.

Forma si dimensiunea tubului este aceeasi la ambele rimeluri; amandoua au un design foarte atragator.
Aplicatoarele au aceasi lungime si (partial) grosime insa sunt total diferite, Volum Vertiginos are peria flexibila, tip pieptan cu perii scurti  iar Sexy pulp gen pamatuf (peria acestuia nu este flexibila).

Au multe puncte comune:
- rezistenta mare pe gene;
- pigmentatia (ambele imbraca genele intr-un negru intens);
- se demachiaza la fel de usor;

Aplicate pe gene intr-un strat foarte subtire ofera un efect identic:
Aplicate intr-un strat generos, Sexy Pulp ofera mai mult volum(si curbeaza putin genele desi acest lucru nu este ``promis`` in descrierea lui ci in descrierea rimelului Volum Vertiginos):

Cu ceva timp in urma eram adepta genelor foarte incarcate insa de cand folosesc tratamentul Realash (v-am vorbit aici si aici despre el) am mai multa grija de genele mele si evit sa le ``suprasolicit`` cu multe straturi de rimel. Insa intr-o zi am vrut sa vad cat de departe pot merge cu aceste rimeluri si am aplicat 2-3 straturi generoase:

Datorita rezistentei pe gene si pentru ca ofera genelor volum si un negru intens, imi plac mult ambele rimeluri insa tind sa recumpar Sexy Pulp.
Pe voi care va tenteaza mai mult?

Un comentariu: