Masca exfolianta cu carbune si zahar brun Freeman

Saptamana trecuta am plasat o comanda pe aoro.ro (am cumparat un pafum pentru iubitul meu si paleta Colour Chaos de la Makeup Revolution - v-am vorbit desprea ea aici ) si inainte sa finalizez comanda mi-am amintit ca as avea nevoie de o masca pentru curatarea tenului. Dintre toate mastile de pe Aoro m-am oprit la masca cu carbune si zahar brun Freeman desi nici macar nu auzisem de ea inainte s-o cumpar insa s-a dovedit a fi o alegere foarte inspirata, sunt mandra de intuitia mea!:))
Deoarece nu ma ``documentasem despre ea`` nu am avut ``curajul`` s-o achizitionez in varianta full size de 150ml (acum imi pare rau), m-am rezumat la doar un pliculet de 15ml.
Pe spatele pliculetului gasim toate informatiile necesare( descriere, ingrediente, termen de valabilitate etc.) insa mi-ar fi placut sa nu fie lipita o eticheta scrisa-n ceha si slovena care ``ascunde`` descrierea in limba engleza,franceza si spaniola(da,am dezlipit-o! :)) )
Descriere:
``O masca detoxifianta unica ce lucreaza in doua faze. La inceput, carbunele activ absoarbe excesul de sebum si indeparteaza impuritatile care blocheaza porii fara sa usuce tenul ca apoi, in faza urmatoare, Zaharul Negru sa actioneze la indepartarea celulelor moarte, efectul obtinut fiind unul de purificare, curatare si de catifelare a pielii.``
Recomandata pentru toate tipurile de ten.
Ingrediente:
Mod de utilizare:  Aplicati masca pe fata, gat si decolteu, evitand contactul cu ochii. Lasati pe piele timp de 5-7 minute.Masati delicat 1-2 minute apoi clatiti cu apa calda. Se poate folosi de doua ori pe saptamana, sau ori de cate ori este nevoie.
Termen de valabilitate: 36 luni de la deschidere
Aceasta masca nu este testata pe animale si nu contine parabeni!
Este fabricata-n U.S.A.

Imediat ce pliculetul a intrat in posesia mea, am inceput sa-l ``pipai`` si am simtit ``particule foarte abrazive`` - zaharul, am fost foarte curioasa sa descopar consistenta acestei masti.
Dupa cum puteti observa, datorita carbunelui aceasta masca este de culoare neagra; este ca o ``pasta`` mai lichida cu mult zahar. Mirosul este unul foarteeeee placut dar putin sesizabil.
Inainte s-o aplic pentru prima data, datorita consistentei am fost putin nedumerita deoarece mi se parea mai mult un scrub decat o masca, dar am reusit s-o aplic cu miscari usoare ( nu se aplica foarte uniform).Am lasat-o sa actioneze 5 minute, apoi am masat-o  incet 2 minute(finally am ajuns la partea preferata - gommageul) dupa care am indepartat-o cu apa( se curata foarte usor).
Rezultatul? Un ten curat, foaaaarrrttteee catifelat si cu un ``healthy glow``.Nu usuca tenul!!
Rezultatul a fost atat de evident incat si iubitul meu m-a intrebat ce am folosit, cum de am fata asa ``luminoasa``?
Pentru mine un astfel de ``compliment`` din partea lui inseamna mult deoarece el este genul cerbului din reclama la apa Zizin (nu prea observa micile schimbari pe care mi le fac) ``Leoaica: Auzi draga, observi ceva schimbat la mine? Cerbul: Aaaa...Te-ai tuns? Leoaica: Da draga, acum o luna!Azi m-am vopsit!`` :)))))

Revenind la masca vreau sa va spun ca a doua oara cand am folosit-o am lasat-o sa actioneze 10-15 min iar zaharul s-a ``dizolvat putin mai mult`` asa ca gommage-ul de la final a devenit mult mai delicat, va recomand si voua sa stati mai mult cu ea pe fata daca aveti tenul sensibil.

Cu siguranta o voi cumpara in varianta de 150 ml ( o puteti gasi pe aoro dar si pe alte site-uri la pretul de aproximativ 28lei ), pliculetul mi-a ajuns pentru 2 aplicari si a costat doar 7 lei.
Va recomand s-o incercati!  Voi ce masti pentru curatarea tenului folositi?

Un comentariu:

  1. Eu momentan am o mască Gerovital Happiness și un exfoliant Clean&Clear, dar aș vrea să diversific și aș încerca-o :*

    RăspundețiȘtergere