New Goodies from Makeup-Shop.ro

Buna fetelor,
Astazi vreau sa va prezint cele mai recente achizitii de pe site-ul Makeup-Shop.ro!

De foarte mult timp imi facea cu ochiul pensula Buffing de la EcoTools dar abia acum am prins-o in stoc. Desi nu aveam neaparat nevoie de o pensula pentru fata, pretul mic si review-urile pozitive m-au facut sa mi-o doresc, mai ales ca niciodata nu strica o pensula-n plus,nu? :D
``Cunoscut pentru cele mai fine pensule eco-friendly, brandul ecotools este lider in produsele de beauty eco si cruelty free. Pensulele ecotools sunt inspirate de frumusetea naturii, avand manere din bambus si peri incredibil de fini si pufosi. Acestea sunt create respectand natura si principiile sale.``
Vine dragut amabalata intr-un ``saculet``a carui parte fontala este transparenta, iar spatele dint-un material textil verde.
Pe maner este imprimat logo-ul ecotools si denumirea pensulei: Custom Coverage Buffing
Perii sunt lungi cu o densitate medie;
``Pensula universala ce poate fi folosita pentru aplicarea fondului de ten mineral, a pudrei compacte sau pulbere, a blush-ului, conturului sau iluminatorului. Suprafata plata permite acoperirea si estomparea porilor dilatati si cu ajutorul miscarilor puteti obtine un efect uniform de ''airbrush''. 
Imi place foarte mult aceasta pensula, eu o folosesc pentru aplicarea fonului de ten lichid iar efectul obtinut este exact ca-n descrierea oficiala.Perii sunt foarte moi,nu cad,nu lasa urme pe ten,nu absorb mult produs.Love it!V-o recomand! Pretul integ (fara reducerea pentru mua) este 30 lei.O puteti cumpara de AICI .
V-am mai vorbit despre rujurile lichide Sleek Matte Me (click aici) iar zilele trecute a intrat in colectia mea nuanta Fandango Purple. 

``Ruj lichid cu finish mat, ultra-rezistent ce nu usuca buzele. Odata aplicat el se va fixa pe buzele tale, dand un aspect catifelat, fara luciu si creand conturul perfect datorita aplicatorului unghiular ce faciliteaza aplicarea produsului.
Aluneca usor si gratie pigmentatiei puternice nu va fi nevoie sa aplici un al doilea strat. Cu o textura usoara permite purtarea sa ore in sir fara sa creeze disconfort, fara sa se adune in pliurile gurii, fara sa usuce buzele.``
Pe langa acesta, mi-am achiztionat si un Creion Waterproof Sleek Eau La Liner in nuanta Dragon Fruit.

``Creion waterproof, rezistent la transfer ce poate fi folosit pe post de eyeliner / lip liner sau fard. Se aplica si se blenduieste extrem de usor datorita formulei inovatoare.
Produs vegan, hipoalergenic.``
Este foaaaarte rezistent si pigmentat!
Swatch-uri Sleek Matte Me Fandango Purple & Sleek Eau La La Liner Dragon Fruit

Nu cred ca am plasat pana acum o comanda pe site-ul Makeup-Shop.ro fara sa adaug in cos cateva mostre :)) De data aceasta am ales Lioele Fresh Sun Screen, SPF 45 PA- .M-am delectat si cu cel mai recent numar al revistei Make-up Magazine!
Voi ati incercat aceste produse?
 Kisses & Be Beautiful! 

2 comentarii:

  1. Adoooor nuanta rujului si creionului!!! La pensulele EcoTools ma tot uit si eu de cand am aflat de ele dar inca nu m-am inhamat la comanda :)))
    Sa te bucuri de toate!!
    p.s: am si eu cateva reviste Makeup Magazine :D Sunt super utile dar am numere tare vechi :( Nu ar strica sa maresc colectia :P

    RăspundețiȘtergere