Inglot lipsticks swatches

Hello girls,
In ultimele zile am fost foarte ocupata si deloc activa pe blog din pacate, dar astazi am putin timp liber si vreau sa va arat rujurile freedom system Inglot achizitionate recent.

Detin nuantele 12, 18, 36, 69 si 96


Descrierea oficiala:
``Ruj de inalta calitate disponibil intr-un ambalaj convenient. Vitamina E si uleiul din samburi de caise hidrateaza si protejeaza buzele in timp ce formula nelipicioasa, de lunga durata ofera o aplicare usoara si uniforma.``

Sunt total de acord cu descrierea oficiala! Aceste rujuri sunt foarte cremoase si nu usuca buzele. Eu obisnuiesc sa le aplic intr-un stat subtire pentru un aspect natural sau in 2 staturi atunci cand folosesc si creion si vreau buze bine definite in nuante intense; toate sunt foarte pigmentate si se aplica usor,in plus rezista foarte bine pe buze!Love it!

Am ales nuante de roz si mov, potrivite pentru vara...
 Nuanta 12                         fara blitz                                                  cu blitz

Nuanta 18                     fara blitz                                                      cu  blitz

Nuanta 36                 fara blitz                                                       cu blitz

Nuanta 69             fara blitz                                                         cu blitz

Nuanta 96            fara blitz                                                           cu blitz

Swatch-uri:
-Cu blitz
-Fara blitz

Pretul unui ruj in varianta freedom system este 24lei fara reducerea pentru mua.Dupa parerea mea singurul minus este gramajul de 1,8g.

Imi plac toate desi rujul 36 este mai greu de purtat, eu il folosesc pentru a ``deschide`` alte nuante. Care este preferatul vostru?

2 comentarii: