Favoritele lunii aprilie

Incep prin a va spune ca-n luna aprilie am folosit aproape zilnic  toate produsele primite de la Anita (click aici pentru a vizualiza articolul cu swap-ul) 

Am introdus doua produse noi in ritualul de ingrijire a tenului:
-Laptele demachiant revitalizant Cosmetic Plant este primul produs pe care l-am testat de la aceasta firma si m-a surprins placut.Curata delicat dar eficient,l-am folosit si pentru a indeparta machiajul ochilor si nu mi-a provocat usturimi.Cel mai mult imi place ca intr-adevar revitalizeaza tenul.
-Crema hidratanta La Roche-Posay intra repede in piele,hidrateaza si nu lasa o pelicula uleioasa;fondul de ten arata mult mai bine aplicat peste aceasta crema.Love it!

Crema contur ochi Apidava a ramas printre favoritele mele.V-am vorbit despre ea aici .


Imi place foarte mult paleta de blushuri Makeup Revolution primita de la Anita; am folosit foarte des primele doua nuante; aceste blushuri au o pigmentatie buna iar pe tenul meu uscat rezista pana la demachiere.
Fondul de ten crema de la Yves Rocher a fost preferatul meu in luna aprilie, il recomand pentru tenul uscat, are o acoperire medie si un finish natural usor dewy.Fara sa fie setat cu pudra imi rezista pe ten aproximativ 6 ore,
Pentru machiajul ochilor am revenit la my all time favorite palette -Chocolate bar de la Too Faced :X
si  la my high school favorite mascara - Double Extension de  la L`Oreal.


Produsul pentru buze preferat din luna aprilie a fost balsamul cu mure de la Yves Rocher, hidrateaza si coloreaza buzele in acelasi timp.
  Ati incercat vreunul dintre produsele mele preferate?


3 comentarii:

  1. Ce bine arata toate !! Ma bucur sa vad ca folosesti cu atata drag ce ti-am trimis ! Si eu am sa revin cu articol de genul !!! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate sunt minunate si e bine cand folosesti produse potrivite :)

    RăspundețiȘtergere
  3. paleta de culori in special e superba

    RăspundețiȘtergere