INGLOT - achizitii de Black Friday!

Hello,
Dupa cum v-ati putut da seama din titlul postarii, astazi vreau sa va prezint produsele pe care le-am comandat de la INGLOT vineri 7 noiembrie, profitand de oferta de Black Friday.
Multe produse au fost reduse cu 30% - 50% !
Trebuie sa mentionez faptul ca acestea sunt primele mele produse de la acest brand si doarece coletul mi-a ajuns azi, nu am avut timp sa le testez prea mult dar prima impresie pe care mi-au facut-o este una foarte foarte buna si in curand imi voi achizitiona si altele( din pacate nuantele nu sunt disponibile pe site-ul romanesc al acestui brand si in orasul in care locuiesc nu exista un stand Inglot - din aceasta cauza nu am incercat pana acum aceste produse).
Mi-am achizitionat 5 farduri mono, 4 pigmenti si doua glittere.

Trei dintre fardurile mono sunt mate(388,372,375) dar foarte pigmentate!
Pret: 20 lei/buc ( pret fara reducere - 34 lei)


Pret:23,4 lei (pret fara reducere -  26 lei)

Pigmentii sunt superbi!Imi pare rau ca nu mi-am comandat si alte nuante...
Pret: 27lei ( pret fara reducere - 54 lei )

Siiiii glittereeeee!Cui nu-i plac?
Nuanta 59 are particulele vizbile dar nu are un aspect kitschos pe pleoapa iar  nuanta 52 are particulele foarte foarte mici - este un glitter foarte finut! Le iubesc si abia astept sa realizez machiaje cu aceste doua glittere!
Pret: 26,5 lei/buc (pret fara reducere - 53 lei)


Ma tenteaza foarte mult si fondurile de ten Inglot, le-ati incercat?
Va pup si va doresc o saptamana frumoasa! :*


2 comentarii:

  1. nu am nici un produs de la acest brand , dar vazand swatch-urile tale m acam bate gandul sa imi achizitionez si eu catev afarduri , imi plac ca sunt extrem de pigmentate

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat fandurile de ten dar eu ador rujurile de la ei sunt superbe asa ca ti le recomand cu drag

    RăspundețiȘtergere